dilluns, 19 de maig del 2008

"bon dia..."


crestes il·luminades del Pic Long i Badet (massís del Neouvielle, PN dels Pirineus)

cal aclarir, que estic recuperant fotos d'un altre blog "públic" i he respectat tant la data com els comentaris de peu de foto...

---
Encara amb la "ressaca" de la celebració de la meva cinquantena fotografia penjada al bloc i veient que tot i els meus reiterats intents de que em féssiu fora, ho seguiré intentant amb una nova imatge que vaig fer en un vivac a 3000 metres, a l'aresta Ferbos del pic dels Tres Conseillers al massís del Neouvielle, al parc nacional del Pirineus a França; us en recomano la visita si algun cop sou per Aínsa i Bielsa, sols cal trespassar el tunel d'Aragnounet i baixar fins a Fabien on comença una carretera que us durà fins als llacs d'Oredon, Cap de Long i Aumar, als peus de tots aquests cims. Sols per anar-hi a passejar ja val la pena.



La foto va ser feta cap a 2/4 de 7 del matí i tot just il·luminava el pic Long, el més alt de tots, i a l'esquerra de la imatge, el Campvieil i l'Estaragne, tots ells de més de tres mil metres.

Aquest cop tampoc us en dono les dades, doncs és una diapositiva escanejada.