dimarts, 26 de maig del 2009

"que en son d'estranys aquests humans..." (athene noctua)


quan els hi expliqui!

estic al meu arbre i de cop,
sento un intrús al meu territori,
m'hi acosto per fer-lo fora,
i em trobo atrapat no sé amb qué
...
després d'una estona que se'm fa llarga,
apareixen una nena i un ganàpia,
em treuen del filat,
i se m'enduen en un sac
...
ara em treuen del sac,
què fa tota aquesta gent!
què mireu!
coi de flaixos!
...
ara m'estiren l'ala,
em bufen les plomes,
em posen una polsera,
que no en tinc prou amb el meu vestit?
...
segueixen fent-me llums,
quan acabaran?
quan ho expliqui,
no em creuran!
...
per fi,
ara em deixen anar,
què voldrien de mi?
i en tot cas:
son bojos aquests humans!

Nota: aquest mussol, va ser capturat en el decurs d'un curs de l'ICO (http://www.ornitologia.org/), al parc natural del Montsant, amb la fi de ser estudiat i catalogat. Evidentment no va patir cap mal, sols el neguit de ser apartat per una estona de la seva vida diària.

1 comentari:

Anònim ha dit...

un conte molt simpatic !