dissabte, 14 de maig del 2011

"vida i mort sota una estepa"

abella formant part de l'àpat d'una aranya sota la flor d'una estepa pringosa...

...
massa coses voltant pel cap,
no cal dir que la imatge que il·lustra la entrada no te res a veure amb els pensaments... o potser sí!
els camins de la ment son de difícil valoració, i encara pitjor interpretació...
...
aquest vespre un cigaló pres a darrera hora, està fent de les seves...
vells records passen davant meu:
el naixement de la meva primera filla...
la casa arranjada desitjant que es convertís en llar i va finalitzar en infern...
les complicacions vitals per no saber parar a temps, i prendre perspectiva per tal de saber triar de manera adient...
uns viatges que han deixat marca profunda...
uns esdeveniments vitals, que es van desgranant a ran d'una lesió que no vol guarir, i que em recorden totes les osques rebudes en aquell indret de la meva anatomia...
...
material més que suficient per anar omplint entrades en aquest blog, i que tard o d'hora, espero, acabin confegint el llibre de la meva vida...