dijous, 24 de desembre del 2009

"en record..."

monument a les víctimes de la barbàrie (totes) (Danubi, Budapest) / Olympus €-3 + Zuiko D 50-200 mm

Nadal per als cristians és temps de joia i alegria,
temps de retrobament familiar,
temps per compartir amb amics,
temps de...
recordar els que no hi són...

La imatge, és dura,
però a l'hora ens aporta esperança,
creença i convenciment que,
després de temps foscos,
venen dies de llum i pau...

Avui vull dedicar aquest racó,
a tots els que no hi són al meu costat,
els que he anat perdent pel camí de la vida,
amb la seguretat que ens hem de retrobar,
i recuperar el "poc" temps que ens hem perdut...

Són i segueixen al meu costat,
són presents en el meu dia a dia,
formen part del meu bagatge,
els hi agraeixo el que em van aportar,
avui també ho vull fer de forma explícita...

Gràcies!

"la nostra existència no es més que un curtcircuit de llum
entre dues eternitats d'obscuritat"

Vladimir Nabocov