dissabte, 12 de novembre del 2011

"tecles..."


"claus" d'oboè (la Ametlla de Mar, Tarragona) 


estic fent "dissabte"...


per un costat tinc el "pc" que em va passant fotos de l'arxiu, de manera aleatòria...
de tant en tan alguna em crida la atenció i la guaito recordant lloc i fet...
excursions pels Pirineus amb els companys, o per altres indrets de la nostra Catalunya, amb la filla petita i resta de mainada de la "Comissió d'Infants" del CEC...
viatges a ciutats: Praga, Paris, Budapest, Venècia, Atenes...
vacances a Irlanda, Escòcia, Creta, Senegal, ...
al mateix temps, pels altaveus del "Kenwood" van sonant les notes del Ben Webster, Chet Baker, Madeleine Perroux, Madredeus...

i jo, miro d'atendre els correus i a l'hora anar fent "dissabte" dels meus arxius digitals...

repasso les fotos que es van apilant una amb una altra, creant arxius i carpetes...
també penso en la renovació del meu equip fotogràfic...
ufff!!!

moltes tecles a tocar, em cal fer virtuosismes mentals per tal de no "perdre" el control...
encara sort que la memòria, la que tots tenim, no pas la de les andròmines que ens prenen temps, i ens el donen a l'hora...
mentre realitzo totes aquestes tasques me'n adono quina diferència
quina diferència hi ha en veure una imatge, i pensar si és de tal lloc i si la vaig fer tal dia, o obrir les dades "exif" i veure fins hi tot amb quina òptica la vaig fer...
en això, i en algunes coses més, sí que la fotografia digital, te un munt d'avantatges comparant-la amb l'analògica...

vaig a fer un descans mentre les veus de Madredeus em van envoltant...

fins hi tot he pogut cercar a la wikipèdia el nom de les "tecles" de l'oboè, en castellà en diuen "llaves", a mi m'ha vingut al cap que eren teclats o potser "claus", malgrat que no m'acaba de fer el pes... o investigaré!