dimarts, 15 de novembre del 2011

"prèstec..."


"pescador" de sal al llac Rosa (Dakar, Senegal)

a cops, com quasi be sempre, la vida ens sorpren...
fa tretze setmanes qua vaig fer aquesta foto, curiosament la vaig fer demanant prestada, d'aquí el títol de la entrada, la càmera d'un dels companys, una Canon 7D equipada amb un Sigma 150-500 mm...
ara estic valorant la compra d'una Canon 5D MarkII, per substituir la meva actual Olympus... 
tema del que ja vaig parlar en un altra "post"


---


avui he escrit el que segueix amb la idea de possar-hi una altra foto... però les coses van com van, i un comentari fet en la entrada d'ahir, m'ha donat la resposta a la foto que "calia" encapçalar la entrada d'avui...


---

15 de novembre,
i plou...
sóc a Tarragona per un tema de feina, actualització de vacunes,
sóc a la part alta, a tocar de la torre del Rei, guaitant la Mediterrània,
i plou...
voldria, m'agradaria, desitjaria ser en un altra lloc d’aquest mar tan nostre, 
potser per conegut, el cabo de Gata a Almeria, o a Agios Pavlos a Creta, 
tampoc m’importaria un altre mar, un altra costa, a poder ser ferèstega,
i plou...
el mar, la mar, colors intensos sota aquesta pluja esperada i desitjada,
han estat quasi be sis mesos sense ni una engruna d’aigua,
mig any sense sentir-la caure a sobre nostre, mullant-nos... i hi ha gent que es queixa,
i per sort ara...
segueix plovent!