dilluns, 19 de març del 2012

"preparant l'estiu..."

tòtem modern al pas Giau (Dolomites, Itàlia)


avui he fet la reserva per anar, aquest estiu, als campaments de vacances "Antoni Gelabert" del CEC

han estat molts els cops que he volgut assistir-hi, però per unes o altres coses, sempre m'he quedat amb el desig...

enguany, hi aniré amb la meva filla Èlia, podrem gaudir de paisatges espectaculars, i d'un entorn de natura exuberant i a cops dura

mentre recordava estades anteriors, m'ha vingut al cap aquesta imatge que vaig prendre al "passo Giau", prop de "cinque Torri" i no gaire lluny de les "tre cime di Lavaredo", el dia de l'aniversari d'Èlia, el 29/06/2006 cap a les vuit del vespre

aquest coll té, com a motiu de decoració a l'aparcament, aquesta preciositat de moto, que crec recordar era una MV Augusta

malauradament s'està malmetent al ser a l'aire lliure, segur que hi ha una història al darrera, però si fos meva, procuraria tenir-la en perfecte estat de funcionament...

be, espero poder tornar a fotografiar-la aquest estiu, i també poder recórrer algunes vies ferrates, fer excursions pels voltants, fer fotografies de flors, i en definitiva i més important, gaudir de la meva filla i dels amics amb els que compartirem estones de muntanya i risses ...