diumenge, 3 d’octubre del 2010

"energia..."

fruit de lligabosc o xuclamel (lonicera implexa) (Montsant)


ahir "guaitant " blocs de persones desconegudes,
que expresen els seus neguits com molts de nosaltres,
he ensopegat amb dos, que curiosament parlen d'una mateixa situació,
"xucladors d'energia" una i "el verí patètic" l'altra,

a una de les dues entrades, he escrit:

...
per la meva feina, m'han buidat sovint tota la energia,
dies ha hagut que feina he tingut per recuperar-me,
però... ha estat un plaer compartir-la,
certament els hi calia més a ells,
jo la podia recuperar un cop deixava el lloc de treball

penso però que cal tenir present,
que la "energia", no és teva, ni meva, ni d'aquell, o de l'altra,
la energia és allò "VITAL" que ens ajuda a viure,
que ens "uneix" a tots i ens fa essers humans,
i cal saber deixar-la fluir,
quan ens calgui, ja la tornarem a recuperar...


he cregut interessant, incloure una entrada al meu bloc,
interessant el tema de les energies,
i de com n'hi ha que els hi cal prendre-la d'altres per que no la saben "crear",
ens van ensenyar que la energia ni es crea ni es destrueix,
flueix d'un indret a un altre, sense poder apressar-la,
sense poder retenir-la, tampoc cal, l'hem de deixar fluir com he dit abans,
entra al nostre cos, ens enriqueix, la fem créixer si en sabem o podem,
i la tornem a repartir als "necessitats",
nosaltres mateixos, molts cops ho fem, conscientment o inconscient,
hem estat secs i n'hem pres d'algú altra sense saber-ho,
sense voler fer mal, sols per sobreviure i reeixir...
siguem doncs generosos i, deixem-la que vagi i vingui segons convingui...

agraeixo als que me n'han donat, sóc feliç per la que he donat,
gràcies...



dedicat a tots els qui algun cop s'han sentit "secs" i "buits",
i han pres el que els hi calia per sobreviure...
jo mateix més d'un cop

2 comentaris:

Ariadna ha dit...

Jo, desconeguda nº 2, em declaro egoïsta en el tema energètic.

Però no em molesten mai els comentaris al blog. Tot el contrari, sempre enriqueixen. Aixó no vol dir que no defensi la meva opinió, respectant la dels altres.

Ptns

ric@rd ha dit...

em sembla be i ho respecto, i no puc deixar d'estar d'acord, però...
hi han altres "visions" de les "realitats"
pensem-hi!
s@lut