dilluns, 13 de febrer del 2012

"Siuranella"

penyasegat de Siuranella (Siurana, Tarragona)
aquest darrer dissabte, amb un fred que tallava, parlem d'uns - 8 ºC, vaig pujar a Siurana amb els amics de l'Iñaki's team, grup de fotografia que vam crear fa prop de dos anys, amb la excusa de fer alguna posta de sol, però al mateix temps volia confirmar punts de vista per properes visites, aquesta per a mi és bona
els penyasegats bicolors de Siuranella, amb les llums de la posta agafen uns tons impresionants, no sempre, és cert, però si tens la sort d'ensopegar el dia adient... aleshores és un festival de color





2 comentaris:

ROSA DE CYAN ha dit...

Diga'm-ho a mi això del fred que tallava... Vaig estar per Gandesa i Corbera d'Ebre el dissabte i el diumenge embolicada amb set capes i ni així.
A la tornada el diumenge vaig estar temptada de passar per Cornudella, però no havia aconseguit treure'm el fred de dins i vaig passar de llarg cap a casa meva.
Certament aquestes terres són molt agraïdes fotogràficament parlant.
Salut

ric@rd ha dit...

Doncs sí, fred, molt de fred!
però aquest mateix fred ens va permetre apturar imatges amb una llum especial, a tu per la Ribera d'Ebre i a mi pel Priorat...
estic plantejant-me d'anar aquest cap de setmana per la zona de Pallars... hi ha neu recent
s@lut