dijous, 23 de febrer del 2012

"czesky krumlov"

torre del castell (Cezsky Krumlov, República Txeca)


ja porto uns dies amb la "passa", no sé si és la grip, o qualsevol altra collonada per l'estil, però la qüestió és que no em deixa dormir a les nits, ni concentrar-me en res durant el dia...


en aquests moments, i de manera imminent he entregar un escrit; tinc pendent a sobre la taula l'encàrrec de prorrogar un llibre, un encarreg d'aquells que s'accepta amb il·lusió i et fa sentir be, però que quan t'hi enfrontes... et fa "tremolar"!


es tracta d'un llibre de fotografia... de moment no puc dir res més, més endavant el presentaré aquí mateix


doncs be, avui, una amiga ha escrit si algú sabia alguna cosa d'aquest poble de la República Txeca; ostres! per un cop vaig per davant d'ella, ella que sempre que parles de viatges, sigui on sigui, ja hi ha estat; doncs be, li he enviat aquesta foto, i com arribar-hi des de la capital Praga...

parlar d'aquest indret encantador de la república Txeca, m'ha fet sentir i recuperar aquell dia, plujós i humit, i el menys agraït dels 8 que vaig, he de dir vam, passar a Praga; el menys agraït però, degut al mal temps, doncs no ens va deixar de ploure en tot el dia; m'ha fet recordar que va ser on vaig comprar unes arracades per les meves filles, i també que hi vam dinar agradablement en un petit restaurant, bevent "pivo's"...


com sempre, agafes un i en segueix un reguitzell...