dijous, 1 de març del 2012

"29 d'octubre de 2005 ..."

... a les 13:57, aquesta va ser la primera vegada que publicava una entrada en un bloc; en aquest cas, públic: el "blocdefotos"...


tre Cime di Lavaredo (les Dolomites, Itàlia)

Feia molts anys que volia estar als peus d'aquestes meravelles dolomítiques, un entorn per somiar.

Se'm fa difícil que per aquestos paratges es produísin unes de les batalles més sagnants de la 1ª gran gerra europea.
...
aquest era el peu de foto que hi vaig escriure en pujar la fotografia

més tard, el 31 d'agost de 2008, és la data d'inici del meu blog actual, blog que des d'aleshores he anat incorporant fotos i escrits...


avui m'ha donat per recuperar algunes de les entrades d'aquell antic blog, el "blocdefotos", on vaig estar publicant-hi fotos i comentaris des del 29 d'octubre de 2005, poc temps després de tornar d'unes vacances de grats records...


la fotografia de la entrada d'avui, que va ser la primera que hi vaig penjar, va ser feta amb un  telèfon mòbil amb tecnologia i prestacions del 2005... però com a document, crec que cal respectar-ho, és per això que us demano disculpes per la qualitat de la imatge