dimarts, 6 de novembre del 2012

"tardor, finalment..."

ermita de la "Virgen de las Nieves", Irati (Nafarroa)

fa sis mesos em van dir per anar a aquest indret pel "pont" de Tots els Sants, indret al que hi estic venint quasi be cada tardor els darrers anys, i la meva resposta va ser: hi aneu tard!... 
finalment, m'he hagut d'empassar les meves paraules

al llarg de totes les meves estades a Irati, potser sigui aquesta la que fa sis o set, crec recordar que mai hi he anat tant avançada la tardor, i ja donava per fet arribar-hi amb els boscos literalment despullats dels seus vestits de tardor... fins hi tot vaig pensar en la possibilitat de trobar-hi neu...

però la natura té els seus propis tempos, i el cert és que em vaig sentir absolutament i al mateix temps gratament sorprès, per trobar els boscos amb uns colors impresionants i d'afegit, la conjunció d'un cap de setmana plujós hi va posar l'accent... allò que molts fotògrafs anomenem el "pebre" d'una imatge

ovelles "lachas" pasturant, Roncesvalles (Nafarroa)

espero pujar algunes altres captures realitzades al llarg d'aquest nou cap de setmana de natura i gaudiment