dijous, 12 de maig del 2011

"temps..."

cel nuvolat a Monfragüe...

fa dies que no escric res, potser masses pel que acostuma a ser d'hàbit en mi

aquest cop han estat tot un seguit de situacions i fets que han anat endarrerint, un i altre cop una nova entrada al meu blog...
la imatge que il·lustre la present, és una mena de declaració d'intencions, la música que acompanya l'enllaç del peu de foto també ho pot ser...

després de setmana santa (?), vaig fer uns dies de festa, em calia posar espai, em calia desconectar de la quotidianitat...
una decisió de darrera hora em va dur a terres extremenyes, al parc nacional de Monfragüe, un indret desconegut per a mi, com n'hi ha tants d'altres...

en el viatge d'anada, els pensaments sempre anaven vinculats al mateix, curiosament, i a mida que em distanciava del punt de partida, tot s'anava diluint...
al port del "Frasno" van començar records, records amagats a la memòria sota un munt de vivències, vivències acumulades al llarg dels anys...

recordo el primer cop que el vaig fer amb l'R8 de la mare, anant a escalar a la Pedriza de Manzanares i a Gredos; un altre cop, tornant del gran premi del Jarama amb moto, allà per l'any 1987, quan em va passar una Norton 850 "Comando", de la qual em vaig enamorar...

després han estat altres cops, ara però en feia molt de temps, anys, del darrer cop; en fa quasi be vint, va ser anant de vacances a Portugal...

de la història del primer cop vaig escriure uns rengles que penjaré un dia d'aquests...

finalment aquest blog s'està convertint en una mena de diari personal, un quadern on vaig abocant, a mida que em venen al cap, records i vivències, pensaments i sentiments... que algun dia, potser, editaré en format llibre, tan sols sigui per formar part d'una mena de llegat per les meves filles...