dimecres, 2 de maig del 2012

"recull d'ahir..."

bromes fantasmagòriques, nocturnes, a la Pertusa (Montrebei, Montsec)

Asphodelus albus - albó de muntanya (sta Linya, la Noguera)

camps d'ordi prop de sta Linya (la Noguera, Lleida)

paperoles - Papaver rhoeas (sta Linya, la Noguera)

darrer dia de compartir temps, de tot tipus, ens ha plogut, ha fet sol, ha fet vent i fins hi tot ens ha nevat... i ha estat variat i intens


tot va començar fa una setmana, quan un bon amic em va enviar un correu preguntant-me com havia anat el primer cap de setmana del "MontsantFoto_2012", i si tenia alguna cosa pensada per aquest passat "pont"...


doncs be, com que tenia els quatre dies lliures, i fins aquell moment encara no m'havia fet un pla de "treball", i la proposta de'n Francesc em va agradar, m'hi vaig apuntar i vaig fer sort...


han estat quatre dies intensos, sense "respir"...


per començar, una excursió pel congost de Mu seguint el recorregut del riu Segre entre, Alòs de Balaguer i Camarasa; aquí ja vam poder gaudir d'alguns racons excepcionals, amb un bosc de ribera verge i un endemisme protegit, la Petrocoptis montssiciana...


però d'afegit d'indrets desconeguts per a mi, com exemple pot servir el poble de Finestres i el seu entorn, i els paisatges contemplats; el millor de tot ha estat conèixer i compartir vivències, amb un grup amb ganes de passar-ho be, i on m'he sentit un més d'ells...


espero poder-ho repetir en breu...