diumenge, 8 de gener del 2012

"collita d'avui..."

"sunrise" al delta de l'Ebre (port del Fangar, Spain)
flamencs (badia dels Alfacs, Spain) 
"vola, vola que t'atrapo" (badia dels Alfacs, Spain)
martinet blanc (Riet Vell, Spain)
mosquiter comú (Riet Vell, Spain) 
narcisos (Riet Vell, Spain)


aquest matí finalment he pogut gaudir, força, de la nova càmera
he pogut "potinejar" alguns paràmetres...
m'han deixat tastar algunes òptiques...
m'han sorprés, no per no esperades, les bondats d'aquest giny...
nitidesa i rang dinàmic* molt especialment, abans en deiem latitut d'exposició...
he aconseguit els meus primers negatius, "decents", d'aus en vol...
ara em cal aplicar-me, tinc feina per davant...


us deixo aquest tast, una petita tria amb diferents motius: una sortida de sol, ocells, flors
sols una mostra, gaudiu-ne!
jo ho he fet mentre les feia, i ara triant-les








* pels que esteu interesats en el que vol dir això del "rang dinàmic", us en recomano la lectura de la entrada que hi ha a la wikipèdia, és molt entenedor