dissabte, 14 de gener del 2012

"garbuix..."

paràsit del gavarró (parc natural del Montsant)


"enredo" és la primera cosa que em ve al cap en veure aquesta imatge


no sé com la veieu vosaltres, però a mi em fa pensar en el dia a dia, i en la manera com tots plegats ens relacionem i ens comuniquem...


ahir vaig llegir un article en la línia d'una entrada que vaig fer fa uns dies, parla de la infoxicació, un "neologisme" que va encunyar l'Alfons Cornella allà pel 2005... 
des d'aleshores ha plogut força, però lluny de reduïr-se, aquest fet s'ha multiplicat de manera exponencial... 


recordo que fa anys, vaig llegir en una publicació de caràcter dominical, segurament de "la Vanguàrdia" o de "el Periódico", un article també relacionat amb això i que venia a dir, més o menys, el següent:
"aquesta publicació que teniu a les mans, conté més informació de la que una persona podia accedir-hi en tota la seva vida a la edat mitja..."
per aquella època, crec que deu fer uns deu o dotze anys, m'hi va fer pensar molt


és ben cert, que avui dia, tots nosaltres tenim accés de manera voluntària o involuntària, a un degoteig, o potser valdria la pena dir un canoneig constant, de tota mena d'informació o notícies; les més de les vegades sense cap mena de filtre...
temps endarrere, hom escollia allò que li interessava, recordo fa uns anys, que llegia els llibres que, d'alguna manera havia escollit segons la temàtica o interés del moment; ara, feina rai per terminar tres llibres començats... i això que els vaig escollir jo mateix


be, en tot cas, aquest escrit també ve a ser un més, a la cadena "infoxicatòria", us en demano disculpes, ho deixo aquí